Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/18841
Назва: Індивідуальні практичні завдання як засіб інтенсифікації іншомовної підготовки студентів-економістів
Автори: Семенчук, Юліан Олексійович
Ключові слова: науково-педагогічна література
самовдосконалення
самоосвіта
самонавчання
креативне мислення
творчий підхід
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Семенчук, Ю. О. Індивідуальні практичні завдання як засіб інтенсифікації іншомовної підготовки студентів-економістів / Ю. О. Семенчук // Мова. Наука. Культура : зб. наук. праць. – Харків: «Міськдрук», 2015. – С. 514-522.
Короткий огляд (реферат): Суспільно-економічні трансформації та процеси реформування національної системи освіти в Україні зумовлюють потребу у підготовці фахівців, які здатні до організації самоосвіти, тому студенти мають оволодіти вміннями самонавчання для розширення своїх пізнавальних можливостей, отримання нових знань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/18841
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.