Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/18709
Назва: Формування сучасної парадигми інформаційно-комунікативного менеджменту в управлінні підприємствами сфери послуг
Інші назви: Modern paradigm of information and communication management formation in the service sector enterprises management
Автори: Ільчук, Павло Олександрович
Ключові слова: менеджмент
інформація
комунікація
корпоративна культура
організаційна культура
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Ільчук, П. О. Формування сучасної парадигми інформаційно-комунікативного менеджменту в управлінні підприємствами сфери послуг бізнесу : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 073 – менеджмент / Павло Олександрович Ільчук ; наук. керівник д.е.н., професор В. Я. Брич. – Тернопіль, 2017. – 104 с.
Короткий огляд (реферат): Суть роботи полягає у обґрунтуванні рекомендацій з питань організації процесу управління комунікаційними процесами підприємства та вдосконалення їх ефективності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/18709
Розташовується у зібраннях:2016-2017 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ільчук П.О.pdf1.46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.