Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/18705
Назва: Проведення маркетингових досліджень поведінки споживачів на ринку
Автори: Демко, Богдан Русланович
Ключові слова: маркетингові дослідження
споживча поведінка
досліджень поведінки споживачів
іноваційна діяльність
маркетинг
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Демко, Б. Р. Проведення маркетингових досліджень поведінки споживачів на ринку : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 073 – менеджмент / Богдан Русланович Демко ; наук. керівник к.е.н., доцент А. М. Тибінь. – Тернопіль, 2017. – 87 с.
Короткий огляд (реферат): Здійснені дослідження системи проведення маркетингових досліджень поведінки споживачів на ринку у ТОВ «УКРКРЕЙДА»
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/18705
Розташовується у зібраннях:2016-2017 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Демко Б.Р..pdf1.85 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.