Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/18695
Назва: Методи пошуку та вибору партнерів на зарубіжних ринках
Автори: Москаль, Мар’ян Ярославович
Ключові слова: міжнародне партнерство
зовнішньоекономічна діяльність
зарубіжні ринки
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Москаль, М. Я. Методи пошуку та вибору партнерів на зарубіжних ринках : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 073 – менеджмент / Мар’ян Ярославович Москаль ; наук. керівник к.е.н., доцент С. П. Крамарчук. – Тернопіль, 2017. – 120 с.
Короткий огляд (реферат): Проведено дослідження теоретичних та практичних питань щодо особливостей формування механізму пошуку та вибору партнерів організації на міжнародному ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/18695
Розташовується у зібраннях:2016-2017 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Москаль М.Я.pdf1.63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.