Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/17628
Назва: Паблик рилейшнз як чинник інтеграції українських музеїв у структурі міжнародних організацій
Інші назви: Public Relations as a Factor of Integration of Ukrainian Museums in the Structure of International Organizations
Автори: Романів, Іванна Михайлівна
Ключові слова: паблік рілейшнз
музейні установи
благодійність як ресурс PR
мас-медіа
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Романів, І. М. Паблик рілейшнз як чинник інтеграції українських музеїв у структурі міжнародних організацій : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.02010501 – документознавство та інформаційна діяльність магістер. програма – документознавство та інформаційна діяльність / Іванна Михайлівна Романів ; наук. керівник к.іст.н., доцент Ю. Ю. Боднарчук. – Тернопіль, 2017. – 94 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі досліджено паблик рілейшнз, який виступає чинником інтеграції українських музеїв у структурі міжнародних організацій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/17628
Розташовується у зібраннях:2016-2017 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАГ. РОМАНІВ.pdf700.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.