Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/17412
Назва: Вплив маркетингу на конкурентну боротьбу підприємств в умовах глобалізації
Автори: Ільїн, Валерій
Ключові слова: конкурентоспроможність
маркетинг
функції маркетингу
глобалізація
маркетингова діяльність
підприємство
ринок
Дата публікації: 2014
Видавництво: Тернопіль
Бібліографічний опис: Ільїн, В. Вплив маркетингу на конкурентну боротьбу підприємств в умовах глобалізації [Текст] / Валерій Ільїн // Інститут бухгалтерського обліку, контроль та аналіз в умовах глобалізації : міжнар. зб. наук. праць. - 2014. - Вип. 3. - С. 240-243.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто питання ролі маркетингу в конкурентній боротьбі в умовах глобалізації. Визначено основні функції маркетингової діяльності та їх вплив на загальну діяльність підприємства м'ясної галузі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/17412
Розташовується у зібраннях:Інститут бухгалтерського обліку, контроль та аналіз в умовах глобалізації 2014 рік Випуск 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ільїн В..pdf187.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.