Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/1740
Назва: Організація банківського обслуговування клієнтів у мережі Інтернет
Інші назви: The banking customer service on the Internet
Автори: Мельник, Роман Олексійович
Melnyk, R. O.
Ключові слова: Інтернет, банківська діяльність, фінансова інформація, ІР-технології
Дата публікації: 2013
Видавництво: Тернопіль
Бібліографічний опис: Мельник, Р. О. Організація банківського обслуговування клієнтів у мережі Інтернет : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.03050802 – банківська справа / Роман Олексійович Мельник ; наук. керівник к. е. н., доцент Я. І. Чайковський. – Тернопіль, 2013. – 103 с.
Короткий огляд (реферат): Аналіз організації банківського обслуговування клієнтів у мережі Інтернет, розробка ефективних заходів обмеження впливу недосконалості правової бази на вітчизняну економіку загалом і банківську систему зокрема.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/1740
Розташовується у зібраннях:2012-2013 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Melnyk R.O., BSm-51.pdf878.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.