Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/1714
Назва: Формування маркетингової комунікаційної політики на машинобудівних підприємствах
Автори: Штельма, Наталія Олегівна
Shtelma, Natalia Olegivna
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Штельма, Наталія Олегівна. Формування маркетингової комунікаційної політики машинобудівних підприємств [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Штельма Наталія Олегівна ; Терноп. нац. техн. ун-т ім. Івана Пулюя. - Т., 2013. - 20 с
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/1714
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат Штельма Н.О..pdf419.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.