Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/16883
Назва: Формування організаційної культури сучасного підприємства
Інші назви: Organizational culture formation of the modern enterprise
Автори: Фурсик, Катерина Андріївна
Ключові слова: організаційна культура підприємства
типи організаційної культури
формування організаційної культури
бізнес-модель
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Фурсик, К. А. Формування організаційної культури сучасного підприємства : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.03060104 – менеджмент зовнішньоекономічної діяльності магістер. програма – міжнародний інвестиційний менеджмент / Катерина Андріївна Фурсик ; наук. керівник к.е.н., доцент О. Ф. Мигаль. – Тернопіль, 2017. – 107 с.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто теоретичні засади формування організаційної культури підприємства, її функції та типи. Досліджено процес формування організаційної культури за матеріалами досліджуваного підприємства. Розроблено шляхи вдосконалення організаційної культури підприємства «Тойота-Україна» на основі впровадження стратегії адаптації корпоративної культури на вітчизняному ринку та формування бізнес-моделі мотивації персоналу як фактору покращення його організаційної культури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/16883
Розташовується у зібраннях:2016-2017 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фурсик К.А., МАУНм-21.pdf2.55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
ДОДАТКИ Фурсик К.А., МАУНм-21.pdf921.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.