Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/16845
Назва: Планування маркетингової діяльності підприємства
Інші назви: An enterprise marketing activity planning
Автори: Мазурик, Ірина Богданівна
Ключові слова: маркетинг
маркетингове планування
види маркетингових планів
перукарня «Людмила»
SWOT-аналіз
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Мазурик, І. Б. Планування маркетингової діяльності підприємства : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.03050701 – маркетинг магістер. програма – міжнародний маркетинг / Ірина Богданівна Мазурик ; наук. керівник ст. викладач Н. Р. Іванечко. – Тернопіль, 2017. – 99 с.
Короткий огляд (реферат): В даній роботі розглянено системи маркетингового планування на ринку надання послуг, виявлено недоліки плану маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/16845
Розташовується у зібраннях:2016-2017 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
дипломна робота Мазурик_МУНм21.pdf1.63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
ДОДАТКИ Мазурик_МУНм21.pdf194.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.