Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/16817
Назва: Забезпечення комунікативної взаємодії зі споживачам медичних послуг в процесі реалізації місії медичного закладу
Автори: Кардинал, Мирослава Василівна
Ключові слова: медичний заклад
медична послуга
комунікативна взаємодія із споживачами
місія медичного закладу
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Кардинал, М. В. Забезпечення комунікативної взаємодії зі споживачам медичних послуг в процесі реалізації місії медичного закладу : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.18010018 – адміністративний менеджмент магістер. програма – адміністративний менеджмент / Мирослава Василівна Кардинал ; наук. керівник д.е.н., професор А. Ф. Мельник. – Тернопіль, 2017. – 157 с.
Короткий огляд (реферат): Вироблені практичні рекомендації щодо удосконалення комунікативної взаємодії зі споживачами медичних послуг в процесі реалізації місії медичного закладу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/16817
Розташовується у зібраннях:2016-2017 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КАРДИНАЛ.pdf2.83 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
ДОДАТКИ КАРДИНАЛ.pdf377.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.