Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/16563
Назва: Управління комплексом агромаркетингу на підприємствах
Інші назви: Agromarketing complex management at enterprises
Автори: Андрунів, Юрій Михайлович
Ключові слова: маркетинг
агромаркетинг
маркетинговий комплекс
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Андрунів, Ю. М. Управління комплексом агромаркетингу на підприємствах : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.03060101 – менеджмент організацій і адміністрування магістер. програма – менеджмент і правове забезпечення агропромислового виробництва / Юрій Михайлович Андрунів ; наук. керівник к.е.н., доцент В. Т. Дудар. – Тернопіль, 2017. – 109 с.
Короткий огляд (реферат): Розроблено науково обґрунтовані методичні положення і практичні рекомендації щодо вдосконалення управління комплексом агромаркетингу на підприємстві.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/16563
Розташовується у зібраннях:2016-2017 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Андрунів Ю.М.pdf3.47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.