Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15729
Назва: Моделі та інформаційні технології бізнес-аналітики в маркетинговій діяльності
Інші назви: Models and information technologies of marketing business analytics
Автори: Штефан, Богдан Миколайович
Stefan, B. M.
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Штефан, Б. М. Моделі та інформаційні технології бізнес-аналітики в маркетинговій діяльності [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.11 / Штефан Богдан Миколайович ; ДВНЗ "Прикарпат. нац. ун-т ім. Василя Стефаника". - Івано-Франківськ, 2016. - 21 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15729
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат_Штефана_Б.pdf749.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.