Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15653
Назва: Моделі та інформаційні технології бізнес-аналітики в маркетинговій діяльності
Інші назви: Models and information technologies of marketing business analytics
Автори: Штефан, Богдан Миколайович
Stefan, В. М.
Ключові слова: модель
інформаційна технологія
бізнес-аналітика
прогноз
маркетинг
попит
підприємство
прогноз
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Штефан, Богдан Миколайович Моделі та інформаційні технології бізнес-аналітики в маркетинговій діяльності: дис. … канд. економ. наук: 08.00.11 / Штефан Богдан Миколайович. – Тернопіль, 2015. – 182 с.
Короткий огляд (реферат): АНОТАЦІЯ Штефан Б.М. Моделі та інформаційні технології бізнес-аналітики в маркетинговій діяльності. - На правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.11 - математичні методи, моделі та інформаційні технології в економіці. - ДВНЗ «Прикарпатський університет імені Василя Стефаника» Міністерства освіти і науки України. - Івано-Франківськ, 2016. Дисертація присвячена дослідженню теоретико-методологічних основ бізнес-аналітики, як основної складової діяльності підприємства; практичних підходів до реалізації бізнес-аналітики в маркетинговій діяльності підприємств та досліджено сучасні інформаційні технології бізнес-аналітики. Розроблено концептуальні моделі та математичне забезпечення: аналітичного забезпечення процесу оновлення виробництва з урахуванням попиту за стадіями життєвого циклу продукції; аналітичної технології прогнозування обсягів продаж за сегментами ринку на основі аналізу часових рядів; аналітичного забезпечення процесу упровадження нової продукції на основі фінансового лсвсриджу та аналітичного забезпечення процесу управління постачанням на основі нечіткої логіки. Розроблено комплекс комп’ютерних моделей для реалізації інформаційного забезпечення вирішення завдань бізнес-аналітики на підприємствах. Запропонована аналітична інформаційна технологія оцінювання факторів зовнішнього впливу на діяльність підприємства, що базована на комп’ютерній реалізації PEST-аналізу, SWOT-аналізу, аналізу конкурентних сил Портера. Виконано формалізацію усіх видів маркетингового аналізу, а для визначення комплексного впливу зовнішнього середовища на підприємство запропонований інтегральний показник оцінки стану зовнішнього середовища. Ключові слова: модель, інформаційна технологія, бізнес-аналітика, прогноз, маркетинг, попит, підприємство, прогноз. ANNOTATION Stefan В. М Models and information technologies of marketing business analytics. - Manuscript. The thesis for the degree of candidate of economic sciences, specialty 08.00.11 - mathematical methods, models and information technologies in economics. - Vasyl Stefanyk Precarpathian University Ministry of Education and Science of Ukraine. - Ivano-Frankivsk, 2016. We found key processes that determine business analytics as a specific activity on the enterprise, e.g: analysis of management objectives and tasks of information and analytical work; information collecting, management and acquiring knowledge to solve management problems; analysis and evaluation of the information and knowledge in the context of management challenges; identifying the essence of observed processes and phenomena; building models of subject and objects problem areas the and its environment functioning; checking the adequacy models and their coordination; planning and modeling experiments; synthesis of new predictive knowledge required for decisions making. In developing of the computer models of business analytics following modeling methodology was used: the development of the overall structure of the domain model, the definition of input data sources and methods of using the resulting information; development of software models; implementation models by using MatLab; test of calculations in oder to verify the adequacy of the model based on the known numerical results; conducting numerical experiments with the model on real data of the company and recommendations development to further improvement and performance. The thesis shows theoretical generalization and new solution of scientific and practical tasks of modeling and information technology development for companies marketing activities. Also thesis considers practical substantiation of theoretical positions, development of software tools to support management decisions on marketing management. Keywords: model, information technology, business analytics, forecasting, marketing, demand, company, forecast.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15653
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дисертація_Штефана_Б.PDF8.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.