Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15625
Назва: Tourismus und Reklame – Propaganda und Realität
Автори: Trillenberg, Galyna
Ключові слова: Reklame
Tourismus
Дата публікації: 2016
Видавництво: Berlin, Forschungsinstituts der Internationalen Wissenschaftlichen Vereinigung Weltwirtschaft und Weltpolitik (IWVWW) e. V
Бібліографічний опис: Trillenberg, G. Tourismus und Reklame – Propaganda und Realität / G. Trillenberg // Berlin : Forschungsinstituts der Internationalen Wissenschaftlichen Vereinigung Weltwirtschaft und Weltpolitik (IWVWW) e. V., 2016. – S. 67-82.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15625
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Reklame2016BERICHTE.pdf193.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.