Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15623
Назва: Модульно-розвивальна система як об'єкт соціально-психологічного аналізу
Автори: Гуменюк, Оксана Євстахіївна
Ключові слова: експериментальна освітня система
соціально-психологічний простір
модульно-розвивальне навчання
розвивальна взаємодія
інноваційні програмово-методичні засоби
полімотивація
паритетна освітня діяльність
модульне заняття
психосоціальний розвиток особистості
Дата публікації: 1999
Бібліографічний опис: Гуменюк, Оксана Євстахіївна. Модульно-розвивальна система як об'єкт соціально-психологічного аналізу [Текст] : дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Гуменюк Оксана Євстахіївна ; Державна академія керівних кадрів освіти АПН України. - К., 1999. - 185 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертація присвячена висвітленню соціально-психологічних законо¬мірностей розвивальної взаємодії вчителя і учнів в системі модульно-розвивального навчання як соціокультурній організації. Проаналізовані ідеї, принципи, категорії і поняття нової експеримен¬тальної системи, описані соціальні параметри моделі психологічного роз¬витку особистості (полімотивація, соціальна роль, психолого-педагогічний зміст, паритетна освітня діяльність тощо) й обґрунтовані технологічні інваріанти їх взаємозалежного втілення у досвіді педагогічних колективів середніх шкіл. Порівняння наукових підходів до соціального проектуван¬ня розвивальних систем навчання дало змогу описати структуру соціально-психологічного простору розвивальних взаємин у класі, що організується в формі модульного заняття (міні-модуля). Охарактеризовані компоненти інноваційного програмово-методичного забезпечення повного освітнього циклу (знання—уміння—норми—цінності), описана методологія досліджен¬ня ефективності модульно-розвивального процесу. Подані результати системного експертно-діагностичного вивчення основ¬них параметрів і показників психосоціального розвитку вчителів і учнів за нових експериментальних умов свідчать про якісно вищий розвитковий вплив міні-модуля на зростання культурного потенціалу особистості по¬рівняно з традиційним уроком, а також про важливі соціально-психо¬логічні чинники реалізації розвивальної ефективності модульних занять з боку вчителя і учнів. Доведена доцільність нової системи щодо поліпшен-ня психологічної і методичної грамотності педагогів, зростання інтелекту¬ального та особистісного розвитку школярів, підвищення їхньої здатності до неперервної розвивальної взаємодії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15623
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
humeniuk_kand_dyser.pdf64.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.