Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15540
Назва: Модель ідентифікації конкурентної позиції туристичних підприємств
Інші назви: Model of identification of the tourism enterprises competitive position
Автори: Кулєшова, Наталя
Kuleshova, Natalya
Ключові слова: конкурентна позиція
система кількісних показників конкурентної позиції підприємства
ринкова частка
реальні конкуренти
кластери туристичних підприємств
нейронна мережа
лідери
челенджери
послідовники
нішери
Дата публікації: 2012
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Кулєшова, Н. Модель ідентифікації конкурентної позиції туристичних підприємств [Текст] / Наталя Кулєшова // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2012. - Вип. 2. - С. 121-129.
Короткий огляд (реферат): Запропоновано узагальнену систему кількісних показників оцінки конкурентної позиції туристичних підприємств (СКПКП). На базі сформованої СКПКП розроблені моделі класифікації та ідентифікації конкурентної позиції туристичних підприємств на прикладі Харківської області.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15540
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2012 Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кулєшова Н..pdf240.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.