Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/1534
Назва: Сучасні методи оцінки маркетингової інтелектуальної власності
Автори: Якубівська, Юлія Євгенівна
Онищенко, Володимир Пилипович
Ключові слова: інтелектуальна власність
методи оцінки
Дата публікації: 2013
Видавництво: Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право : Науковий журнал. - К. : УДУФМТ
Бібліографічний опис: Якубівська Ю. Є. Сучасні методи оцінки маркетингової інтелектуальної власності / В. П. Онищенко, Ю. Є. Якубівська // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право : Науковий журнал. - К. : УДУФМТ, 2013. - № 3 (68) / 2013. - С. 263-271.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто теоретико-методологічний аспект оцінки вартості маркетингової інтелектуальної власності, проаналізовано основні нетрадиційні підходи з оцінювання інтелектуальної власності. На основі отриманих результатів визначено рекомендовані методи для оцінки брендів, торгівельних марок, комерційних (фірмових) найменувань, логотипів.
Опис: The article is concerned with theoretical and methodological aspects of marketing intellectual property evaluation; the main alternative approaches to evaluating intellectual property are analyzed. According to the results the recommended methods for evaluating brands, trademarks, trade (firm) names, and logos are determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/1534
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7_фах.pdf259.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.