Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15089
Назва: Зміст дидактичної емоційної взаємодії „викладач-студент”, основні характеристики і функціональні можливості
Автори: Зарішняк, Інна Миколаївна
Дата публікації: 2002
Видавництво: Наука і освіта.
Бібліографічний опис: Зарішняк І. М. Зміст дидактичної емоційної взаємодії „викладач-студент”, основні характеристики і функціональні можливості / І. М. Зарішняк // Наука і освіта. – №6. – 2002. – С.55-59.
Короткий огляд (реферат): В статье дается содержательный анализ понятия " дидактическое эмоциональное взаимодействие " преподаватель-студент". Определяется его место в процессе обучения, раскрываются существенные признаки и функциональные возможности. Отмечено, что оптимальный вариант исследуемого феномена проявляется в педагогическом общении, сотрудничестве педагога и студентов, а составной частью является "эмоциональное влияние", следствием - "педагогические отношения", основанные на взаимодоверии и взаимопонимании.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15089
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Скан 24 февр. 2017 г., 09.42.pdf5.73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.