Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15078
Назва: Економічна ідентичність як психологічна категорія
Автори: Москаль, Юрій Володимирович
Дата публікації: 2005
Видавництво: Вітакультурний млин. – 2005. – №1. – С. 14-16.
Короткий огляд (реферат): Економічна ідентичність розглядається як складова економічної самосвідомості особистості, виділяється її сутнісне наповнення, аналізуються структура і категоріальний апарат, досліджується взаємозв’язок економічного самоототожнення з іншими видами ідентичності. На підґрунті цієї соціально-психологічної проблематики вперше запропонована модель взаємозв’язку компонентів економічного Я людини, згідно з якою економічна поведінка останньої інтегрує у своїй процесно-змістовій інтенційності економічний статус, економічну та декларовану ідентичності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15078
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mlyn_1.pdf246.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.