Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/14641
Назва: СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ПРИ ПРОВЕДЕННІ АНАЛІЗУ ВЗАЄМОДІЇ ПІДПРИЄМСТВ І БАНКІВСЬКИХ УСТАНОВ
Інші назви: SYSTEMS APPROACH IN THE ANALYSIS OF INTERACTION AND BANKING INSTITUTIONS
Автори: ФУРСА, Тетяна Петрівна
Ключові слова: взаємодія підприємств і банківських установ
горизонтальна структура
аналіз;
механізм взаємодії
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавничо-поліграфічний центр Тернопільського національного економічного університету «Економічна думка»,
Бібліографічний опис: Фурса, Т. П. Системний підхід при проведенні аналізу взаємодії підприємств і банківських установ Текст] / Тетяна Петрівна Фурса // Економічний аналіз : зб. наук. праць / Тернопільський національний економічний університет; редкол.: В. А. Дерій (голов. ред.) та ін. – Тернопіль : Видавничо-поліграфічний центр Тернопільського національного економічного університету «Економічна думка», 2014. – Том 15. – № 3. – С. 212-217. – ISSN 1993-0259.
Короткий огляд (реферат): Значення ефективного банківського управління зростає в сучасних умовах через нові запити клієнтів у зв’язку із масовим поширенням інформаційних і комунікаційних технологій. Тому все більшої уваги вимагає системний підхід до взаємодії банківських установ та підприємств, що стало предметом розгляду нашої статті. Виокремлено основні ознаки системного підходу стосовно взаємодії підприємств і банківських установ. Сформовано мету, завдання, об’єкти та етапи аналізу. Для вказаних суб'єктів виокремлено організацію і рівні складності схвалюваного рішення, тобто визначено сукупність послідовно вирішуваних проблем шляхом багаторівневої структуризації. Розглянуто вплив організаційної структури банку на процеси взаємодії з підприємствами. Запропоновано напрями удосконалення методичних положень аналізу ефективності взаємодії банківських установ та підприємств у частині визначення комплексу системних показників, що сприятиме цій взаємодії, шляхом прийняття оптимальних управлінських рішень. Abstract The value of effective bank management is growing in modern conditions due to new customer demands in connection with the massive spread of information and communication technologies. Because of increasing importance it should be worked out the systematic approach to the interaction of banks and enterprises. The article deals with a systematic approach to the interaction of banks and enterprises. The basic features of a systematic approach concerning the interaction of companies and banking institutions are determined. It has been formulated the purpose, objectives, objects and stages. For these entities the organization and levels of complexity of a decision are highlighted, that is, it has been deftermined the set of consistently identified problems that can be solved by a multi-level structuring. The influence of the organizational structure of the bank on the processes of interaction with businesses is considered. Directions of improvement of methodic effectiveness of analysis of the effectiveness of interaction between banks and businesses are offered. Particularly it concerns the complex of system indicators that facilitate this interaction by making optimal management decisions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/14641
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
407-3656-1-PB.pdf690.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.