Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/14058
Назва: ТЕХНОЛОГІЇ ФІНАНСОВОГО МАРКЕТИНГУ У СФЕРІ ІПОТЕЧНОГО КРЕДИТУВАННЯ
Інші назви: MARKETING FINANCIAL TECHNOLOGIES IN MORTGAGE
Автори: Лацик, Галина Миронівна
Ключові слова: іпотечне кредитування
технології фінансового маркетингу
іпотечні продукти
оператори іпотечного ринку
Дата публікації: лют-2013
Видавництво: Тернопіль: Економічна думка
Бібліографічний опис: Лацик Г. М.Технології фінансового маркетингу у сфері іпотечного кредитування / Г.М.Лацик // Збірник тез доповідей Х Ювілейної Міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених „Економічний і соціальний розвиток України в ХХІ столітті: національна ідентичність та тенденції глобалізації” (Тернопіль, 21–23 лютого). – Тернопіль : Економічна думка, 2013. – С. 96–97.
Короткий огляд (реферат): Трансформація суспільства та посилення конкуренції на іпотечних ринках потребують модифікації економічних відносин, удосконалення механізмів надання іпотечних кредитів та посилення системи управління іпотечними кредитними відносинами для залучення нових і подальшої співпраці з уже існуючими клієнтами. Крім того, виникає необхідність розробки нових методик і технології просування продуктів іпотечного ринку з метою забезпечення більшої привабливості умов іпотечного кредитування і, відповідно, сприяння підвищенню попиту на іпотечні кредити.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/14058
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezy_Latsyk Halyny_TNEU.pdf128.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.