Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13694
Назва: Market Orientation of Ukrainian Non-profit Health Care Organizations
Автори: Борисова, Тетяна Михайлівна
Ключові слова: non-profit marketing, non-profit organization, health care, market orientation
Дата публікації: 2014
Видавництво: Regional Innovations (France)
Бібліографічний опис: Borysova T. M. Market Orientation of Ukrainian Non-profit Health Care Organizations / T. M. Borysova // Regional Innovations (France).–2014.–№ 2.–Р. 40–46
Короткий огляд (реферат): The article identifies the peculiarities of market orientation of Ukrainian non-profit health care organizations. The special role of non-profit entities in the healthcare sector, peculiarities of theirs market environment, problems of market orientation of NPOs’ of healthcare in Ukraine are presented in the article. On the basis of results of research and conclusions some recommendations are offered in the article
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13694
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2014_2_Regional Innovations Journal.pdf2.63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.