Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13673
Назва: МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІЛЬОВИХ АУДИТОРІЙ (НА ПРИКЛАДІ НКО З ПРОТИДІЇ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ)
Автори: Борисова, Тетяна Михайлівна
Когут, Уляна Ігорівна
Дата публікації: 2014
Видавництво: Терн. націон. техн. ун-т ім. І. Пулюя
Бібліографічний опис: Борисова Т.М. МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІЛЬОВИХ АУДИТОРІЙ (НА ПРИКЛАДІ НКО З ПРОТИДІЇ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ)/ Т.М. Борисова, У.І. Когут // Актуальні задачі сучасних технологій : зб. тез доповідей міжнар. наук.-техн. конф. Молодих учених та студентів, (Тернопіль, 19–20 грудн. 2014.) / М-во освіти і науки України, Терн. націон. техн. ун-т ім. І. Пулюя [та ін]. – Тернопіль : ТНТУ, 2014. – С.302-303.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13673
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези Борисова+Когут.pdf121.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.