Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13657
Назва: МАРКЕТИНГ ЕКОЛОГІЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ У РОЗВИТКУ НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Автори: Борисова, Тетяна Михайлівна
Дата публікації: 2015
Видавництво: Терн. націон. техн. ун-т ім. І. Пулюя
Бібліографічний опис: Борисова Т.М. МАРКЕТИНГ ЕКОЛОГІЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ У РОЗВИТКУ НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ / Т.М. Борисова // Актуальні задачі сучасних технологій : зб. тез доповідей міжнар. наук.-техн. конф. Молодих учених та студентів, (Тернопіль, 25–26 листоп. 2015.) / М-во освіти і науки України, Терн. націон. техн. ун-т ім. І. Пулюя [та ін]. – Тернопіль : ТНТУ, 2015. – С. 177- 178.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13657
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Borysova T. tezy.pdf70.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.