Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13642
Назва: Формування складових цінової стратегії харчового підприємства в умовах фінансово-економічної кризи
Автори: Співак, Валентин Павлович
Ключові слова: діагностика
ціноутворення
стратегія
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Співак, В. П. Формування складових цінової стратегії харчового підприємства в умовах фінансово-економічної кризи [Текст] : дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» за спеціальністю 8.18010024 «Прикладна економіка» / Валентин Павлович Співак. – Тернопіль: Тернопільський національний економічний університет, 2017.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто актуальні проблеми ціноутворення на монополістичних ринках, проведена діагностика розвитку харчових підприємств та можливості ціноутворення. Обгрунтовано складові цінової стратегії харчового підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13642
Розташовується у зібраннях:2016-2017 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Співак В.П..pdf694.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.