Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13625
Назва: Форми взаємодії некомерційної та комерційної сфер у контексті маркетингової перспективи
Автори: Борисова, Тетяна Михайлівна
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Борисова Т. М. Форми взаємодії некомерційної та комерційної сфер у контексті маркетингової перспективи / Т. М. Борисова // Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі : матеріали VІ Регіон. наук.-практ. конф. молод. вчен. та студ. (Тернопіль, 26.04.2016р.).–Тернопіль : ТНТУ.– 2016.–С. 118–119
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13625
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борисова.doc30 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.