Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13603
Назва: Маркетинг міжнародного туризму: міжкультурний вимір
Автори: Заячковська, Галина Адамівна
Ключові слова: культура, субкультура, культурні виміри, маркетинг міжнародного туризму, міжкультурний маркетинг, теорія стандартизації споживання, туристичні підприємства
culture, subculture, cultural dimensions, the international tourist marketing, intercultural marketing, the tourist enterprises, the theory of standardized consumption
Дата публікації: 2011
Видавництво: Житомирський державний університет імені І. Франка
Бібліографічний опис: Заячковська, Г. А. Маркетинг міжнародного туризму: міжкультурний вимір [Електронний ресурс] / Г. А. Заячковська/ Економіка. Управління. Інновації. Електронне наукове фахове видання ЖДУ ім. І. Франка. – 2011 . – № 1 (5).
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено вплив культури на маркетинг міжнародного туризму. Розглянуто визначення культури та міжкультурні виміри, які необхідно враховувати при проведенні маркетингової діяльності туристичних підприємств на зарубіжних ринках. The influence of culture on the international tourist marketing was researched in the article. There was an observation of the definitions of culture and intercultural dimensions, which must be taken into consideration in the marketing of the tourist enterprises in the foreign markets.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13603
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
маркетинг міжнародного туризму міжкультурний вимір.pdf125.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.