Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13525
Назва: Особливості формування маркетингових витрат на хлібопекарних підприємствах
Автори: Саченко, Світлана Іванівна
Серединська, Віра Миколаївна
Ключові слова: маркетингові витрати, виробництво, собівартість
Дата публікації: 2009
Видавництво: Галицький економічний вісник. – Тернопіль : ТНТУ ім. І. Пулюя
Бібліографічний опис: Іванов Ю., Котляров Є. “Реформована” собівартість (калькулювання у промисловості) // Бухгалтерія. – 2001. – №20/1 (435). – С.45-51. 2. Лучко М.Р., Бенько І.Д. Бухгалтерський облік у зарубіжних країнах. Навчальний посібник/ М.Р. Лучко, І.Д. Бенько. – Тернопіль, 2004. – 236 с.
Серія/номер: № 1(22);
Короткий огляд (реферат): Досліджено особливості маркетингових витрат на хлібопекарних підприємствах
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13525
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.