Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13509
Назва: The formation of shopping centers market in Ukraine
Автори: Іванечко, Неля Ростиславівна
Ключові слова: ринок торговельно-розважальних центрів
market of shopping centers
торговельно-розважальний центр
shopping center
торговельна мережа
shopping network
мережеві торговельно-розважальні центри
network shopping malls
Дата публікації: 2015
Видавництво: Science and Education a New Dimension
Бібліографічний опис: Science and Education a New Dimension. Ser. Economics. – 2015. – Issue 1(72). – С. 6-8.
Короткий огляд (реферат): The article investigates the process of shopping centers market formation and four stages of it's development. We reviewed the evolution of the business activities of retail companies in the Ukrainian market and formation of national retail chains. We analyzed the location of the network entities and the identified key (main) towns of their activities. We identified economic factors which play a significant role in the choice of a regional center for the construction of a new shopping and entertainment complex.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13509
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The formation of shopping centers market in Ukraine.docx50.54 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.