Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13508
Назва: Strategies of shopping centers in Ukraine
Автори: Іванечко, Неля Ростиславівна
Ключові слова: маркетингова стратегія
marketing strategy
стратегії росту
growth strategy
торговельно-розважальний центр
trading and entertainment center
Дата публікації: 2015
Видавництво: International Journal of Economics and Society
Бібліографічний опис: International Journal of Economics and Society. – 2015. – Issue 1. – С. 234-237.
Короткий огляд (реферат): The article explores strategies that apply shopping centers on the Ukrainian market. Shopping centres strategies formation pecularities. The proposed definition of a shopping center.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13508
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Strategies of shopping centers in Ukraine.docx21.73 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.