Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13250
Назва: Таргетинг - один із видів стратегічної реклами
Автори: Карась, Олена
Ключові слова: Таргетинг
реклама
сегментація
маркетинг
цільовий ринок
Дата публікації: 2014
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Карась, О. Таргетинг - один із видів стратегічної реклами [Текст] / Олена Карась // Журнал європейської економіки. - 2014. - Т. 13, № 3. - С. 324-332.
Короткий огляд (реферат): Розкрито поняття таргетингу. Охарактеризовано коло завдань, які вирішує таргетинг. Запропоновано застосування таргетингу як одного із засобів Інтернет-реклами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13250
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 13 (№3) Вересень 2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карась О..pdf223.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.