Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12862
Назва: Social Responsibility of Business: the Nature and Theoretical Aspects
Автори: Reznik, Nadia
Ключові слова: social responsibility
entrepreneurship
mechanism
AIC
partnership
Дата публікації: 2014
Видавництво: TNEU
Бібліографічний опис: Reznik, N. Social Responsibility of Business: the Nature and Theoretical Aspects [Text] / Nadia Reznik // Journal of european economy. - 2014. - Vol. 13, № 3. - P. 291-298.
Короткий огляд (реферат): The basic elements of mechanism of social responsibility of business are investigated in the article. The scientific approaches concerning determination of essence of the category «social responsibility of business» are generalized and offered its interpretation as author sees it. Basic stimuli that will assist the social orientation of entrepreneurial activity are defined. The main directions that will lead to more efficient mechanism of social responsibility of business are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12862
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 13 (№3) Вересень 2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Reznik N..pdf129.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.