Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/1283
Назва: Формування системи маркетингових комунікацій на зарубіжному ринку
Інші назви: Formation of marketing communications in foreign markets
Автори: Проценко, Олена Володимирівна
Protsenko, O. V.
Ключові слова: маркетингові комунікації, зарубіжний ринок, Інтернет комунікації
Дата публікації: 2012
Видавництво: Тернопіль
Бібліографічний опис: Проценко О. В. Формування системи маркетингових комунікацій на зарубіжному ринку : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.050108 – маркетинг / Олена Володимирівна Проценко ; наук. керівник доцент Р. Б. Окрепкий. – Тернопіль, 2012. – 116 с.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто теоретичні аспекти маркетингових комунікацій, особливості формування системи маркетингових комунікацій на зовнішніх ринках. Проаналізовано маркетингові комунікації вітчизняного підприємства та здійснено аналіз формування системи маркетингових комунікацій, а також обґрунтовано шляхи оптимізації системи маркетингових комунікацій досліджуваного підприємства. Запропоновано удосконалену систему маркетингових комунікацій на зарубіжному ринку ТОВ «ОСП Корпорація Ватра» та рекомендації по її впровадженню.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/1283
Розташовується у зібраннях:2011-2012 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Protsenko О.М._MUNzm-51.pdf2.02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.