Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/1281
Назва: Маркетингові методи забезпечення конкурентоспроможності глобальних мережевих компаній
Інші назви: Marketing methods to ensure global competitiveness network companies
Автори: Панчишин, Юрій Зіновійович
Panchyshyn, J. Z.
Ключові слова: конкурентоспроможність підприємства, маркетингова діяльність, торговельне підприємство, концепція холістичного маркетингу
Дата публікації: 2012
Видавництво: Тернопіль
Бібліографічний опис: Панчишин Ю. З. Маркетингові методи забезпечення конкурентоспроможності глобальних мережевих компаній : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.050108 – міжнародний маркетинг / Юрій Зіновійович Пванчишин ; наук. керівник доцент О. С. Братко. – Тернопіль, 2012. – 131 с.
Короткий огляд (реферат): Аналіз та розроблення практичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингових методів та інструментів забезпечення конкурентоспроможності мережевих торгових підприємств на прикладі товариства з обмеженою відповідальністю “Метро Кеш енд Кері Україна”.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/1281
Розташовується у зібраннях:2011-2012 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Panchyshyn J.Z., MUNzm-51.pdf1.44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.