Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/1275
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності підприємства
Інші назви: Improving the marketing of the company
Автори: Грабар, Назар Данилович
Grabar, N. D.
Ключові слова: маркетинг, підприємство, стратегія, оцінка діяльності, напрямки удосконалення
Дата публікації: 2012
Видавництво: Тернопіль
Бібліографічний опис: Грабар, Н. Д. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.050108 – маркетинг / Назар Данилович Грабар ; наук. керівник доцент О. С. Братко. – Тернопіль, 2012. – 123 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/1275
Розташовується у зібраннях:2011-2012 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Grabar N.D., MUNm-51.pdf878.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.