Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12699
Назва: Психологічні чинники адаптації викладача вищої школи до впровадження європейських стандартів освіти в Україні
Інші назви: Psychological Factors of Adaptation of a Lecturer of Higher School to Implementation of European Standards of Education in Ukraine
Автори: Пилипенко, Наталія
Pylypenko, Nataliya
Ключові слова: професійно-психологічна адаптація
професійна компетентність
якість освіти і діяльності викладача
професійно-значущі особистісні характеристики
психологічна готовність до інновацій
professionally psychological adaptation
professional competence
quality of education and activity of teacher
professionally meaningful personal descriptions
psychological readiness
to the innovations
Дата публікації: 2014
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Пилипенко, Н. Психологічні чинники адаптації викладача вищої школи до впровадження європейських стандартів освіти в Україні [Текст] / Наталія Пилипенко // Психологія і суспільство. - 2014. - № 3. - С. 102-108.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено результати емпіричного дослідження психологічної готовності студентів і викладачів до впровадження європейських стандартів освіти в Україні; розглянуто чинники та засоби поліпшення професійно-психологічної адаптації викладача вищої школи. In the article the results of empiric research of psyhological readiness of students and teachers are presented to introduction of the European standards of education in Ukraine; facilities of improvement of professionally- psychological adaptation of teacher of higher school are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12699
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2014. - № 3 (57)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пилипенко Н..pdf474.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.