Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12621
Назва: Маркетинг у банку
Інші назви: Bank Marketing
Автори: Ткачук, Василь
Ключові слова: банківський маркетинг
парадигма маркетингу
ринок банківських послуг
маркетингові дослідження
маркетингова стратегія банку
продуктова політика банку
цінова політика банку
збутова політика банку
комунікаційна політика банку
маркетингова служба банку
Дата публікації: 2010
Видавництво: Тернопіль: “ТАЙП”
Бібліографічний опис: Ткачук В.О. Маркетинг у банку: Вид. 2-ге, доп. І перероб.: Навчальний посібник. - Тернопіль: “ТАЙП”, 2010.- 270 с.
Короткий огляд (реферат): У навчальному посібнику комплексно розглядаються як теоретичні засади банківського маркетингу, так і практичні інструменти аналізу ринку банківських послуг, розробки і реалізації маркетингової стратегії банку шляхом здійснення оптимальної продуктової, цінової, збутової та комунікаційної політики в умовах мінливого ринкового середовища і гострої конкурентної боротьби. Аналізуються методи організаційного забезпечення ефективної маркетингової діяльності банків.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12621
Розташовується у зібраннях:Підручники і навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ткачук В.О. Маркетинг у банку.pdf2.39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.