Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12612
Назва: Основні підходи до визначення сутності банківського маркетингу
Інші назви: The main аpproaches to the еssence of the Banking Marketing
Автори: Ткачук, Василь
Ключові слова: банківський маркетинг
поняття маркетингу
Дата публікації: 2006
Видавництво: Тернопільськийдержавний економічнийуніверситет
Бібліографічний опис: Ткачук В. Основні підходи до визначення сутності банківського маркетингу / В. Ткачук // Світ фінансів. – 2006. – № 1. – С. 139-142.
Короткий огляд (реферат): Проаналізованопозиціївітчизнянихізарубіжнихдослідниківщодовизначення сутностібанківськогомаркетингу, обґрунтованоосновніметодологічнізасади, які повиннібутиврахованіпривизначеннібанківськогомаркетингу, інаційоснові запропонованоавторськейоговизначення
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12612
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.