Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12568
Назва: Управління маркетинговою діяльністю підприємства
Інші назви: Managing enterprise’s marketing activity
Автори: Погріщук, Борис Васильович
Ключові слова: маркетингова діяльність
менеджмент
концепції управління
Дата публікації: 2006
Видавництво: Збірник науково-практичної конференції вчених, викладачів та практичних працівників. – Вінниця
Бібліографічний опис: Збірник науково-практичної конференції вчених, викладачів та практичних працівників. – Вінниця, 2006. – С. 275-279
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12568
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
upravlinnya mark di.pdf3.32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.