Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/1182
Назва: Основні засади, механізми та можливості розвитку брендингу в Україні
Автори: Колесніков, Андрій Павлович
Шульгат, Ніна Ігорівна
Ключові слова: бренд
брендинг
Nestle
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Колесніков, А. П. Основні засади, механізми та можливості розвитку брендингу в Україні / А. П. Колесніков, Н. І. Шульгат // Сталий розвиток економіки. – 2011. – № 2 – С. 37-40.
Короткий огляд (реферат): В статті досліджено історичну та змістовну парадигму категорії “бренд” та запропоновано власне розуміння цього поняття. Визначено особливі умови розвитку брендингу в Україні та досліджено перешкоди його використання в діяльності вітчизняних підприємств. Охарактеризовано досвід компанії Nestle у розвитку бренду.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/1182
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.