Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/11714
Назва: Розробка стратегії поведінки організації на зовнішньому ринку
Автори: Стефанишин, Лілія Стефанівна
Дата публікації: 2012
Видавництво: Формування системи і механізмів обліково-аувдиторського та аналітичного забезпечення конкурентоспроможного розвитку підприємств реального сектору економіки України:матеріали міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції
Серія/номер: частина 2;209-211
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є розробка теоретичних положень та методичних рекомендацій щодо забезпечення стійкої діяльності підприємства на міжнародному ринку. Завданням дослідження є визначення напрямів створення умов для удосконалення конкурентних стратегій підприємств з використанням прогресивних форм і методів управління виробництвом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/11714
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.