Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/11562
Назва: ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Інші назви: PERFORMANCE EVALUATION OF INTERNET-BASED TECHNOLOGY IN MARKETING EFFORTS OF ENTERPRISES
Автори: Баран, Ростислав Ярославович
Романчукевич, Мар'яна Йосипівна
Ключові слова: веб-сайт
просування
efficiency
ефективність
Інтернет-технології
internet-based technology
web site
promotion
Дата публікації: 2016
Видавництво: Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка.
Бібліографічний опис: Баран Р.Я. Романчукевич М.Й. Оцінка ефективності використання Інтернет-технологій в маркетинговій діяльності туристичних підприємств // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. – 2016.– Випуск 1(47). Том 1. – С. 170-176.
Серія/номер: Економіка;
Короткий огляд (реферат): Вдосконалено методику оцінки ефективності використання веб-сайту туристичних підприємств, яка дозволяє підвищити їх прибутковість з використанням сучасних інструментів Інтернет-маркетингу. Вдосконалено методику підвищення ефективності просування туристичного продукту через Інтернет, яка містить десять параметрів і дозволяє порівнювати сайти туристичних компаній в кількісному вимірі. Показано, що підвищення ефективності просування турпродукту в Інтернеті є важливим чинником підвищення його конкурентоспроможності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/11562
ISSN: 2409-6857
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
47(1)-170-176.pdf717.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.