Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/11168
Назва: СУЧАСНІ СВІТОВІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ КРИЗИ
Інші назви: MODERN WORLD TENDENCIES OF DEVELOPMENT OF MARKETING IN A CRISIS
Автори: Сабецька, Тетяна Ігорівна
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавчничий центр ІФІМ ТНЕУ
Бібліографічний опис: Сабецька Т.І. Сучасні світові тенденції розвитку маркетингу в умовах кризи / Т.І. Сабецька // Дні науки ІФІМ ТНЕУ / Матеріали звітної наук.-практ. конф. “Управління соціально-економічним розвитком в умовах глобалізації”, 25.03.2013 р. – Івано-Франківськ: ІФІМ ТНЕУ, 2013. – С. 33–38.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/11168
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.