Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/11156
Назва: ХАРАКТЕРИСТИКА ПОШУКОВИХ МЕТОДІВ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ЯК МЕТОДОЛОГІЧНОЇ ОСНОВИ ОТРИМАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Інші назви: FEATURE SEARCH METHODS OF MARKETING RESEARCH AS A METHODOLOGICAL BASIS FOR OBTAINING MARKETING INFORMATION
Автори: Сабецька, Тетяна Ігорівна
Ключові слова: маркетингові дослідження
методи маркетингових досліджень
кількісні методи
якісні методи
опитування
спостереження
експеримент
моніторинг
Дата публікації: 2009
Видавництво: Видавництво "Наука і освіта"
Бібліографічний опис: Сабецька Т.І. Характеристика пошукових методів маркетингових досліджень як методологічної основи отримання маркетингової інформації / Т.І. Сабецька // Економіка: проблеми теорії та практики: Збірник наукових праць. - Випуск 247: В 6 т. - Т. VI. - Дніпропетровськ: ДНУ, 2009. - С. 1415-1422.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто суть та особливості основних методів отримання первинної та вторинної інформації про внутрішнє та зовнішнє середовище функціонування промислового підприємства як важливої передумови формування його виробничої програми, а також окреслено недоліки і переваги практичного застосування описаних методів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/11156
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.