Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/11108
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ПРАКТИЧНОГО ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО МАШИНОБУДУВАННЯ УКРАЇНИ
Інші назви: INVESTIGATION OF THE PECULIARITIES OF APPLICATION OF MARKETING AT THE ENTERPRISES OF AGRICULTURAL MACHINE BUILDING OF UKRAINE
Автори: Сабецька, Тетяна Ігорівна
Ключові слова: маркетинг
маркетингове дослідження
вибіркове опитування
виробниче планування
сільськогосподарське машинодудування
виробнича програма
сільсьгоспмашинобудівні підприємства
Дата публікації: 2010
Видавництво: Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`
Бібліографічний опис: Сабецька Т.І. Особливості практичного застосування маркетингу на підприємствах сільськогосподарського машинобудування України [Електронний ресурс] / Т.І. Сабецька // Ефективна економіка. - 2010. - №4
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню особливостей практичного застосування маркетингу та рівня використання маркетингових досліджень у процесі розробки виробничої програми на підприємствах галузі сільськогосподарського машинобудування України.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/11108
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.