Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10994
Назва: Впровадження системи Radar в організацію маркетингової діяльності ІТ-підприємств
Автори: Ковшова, Ірина Олегівна
Дата публікації: 2016
Видавництво: Київ, ДУТ
Бібліографічний опис: Ковшова, Ірина Олегівна. Впровадження системи Radar в організацію маркетингової діяльності ІТ-підприємств [Текст] / Ірина Олегівна Ковшова // Інформаційно-документаційне забезпечення сучасного суспільства : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. [м. Київ, 19-20 трав. 2016 р.] / уклад. С. М. Петькун, Н. Ю. Зозуля, С. О. Стежко. - К. : ДУТ, 2016. - C. 52-54.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10994
Розташовується у зібраннях:ІНФОРМАЦІЙНО-ДОКУМЕНТАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУЧАСНОГО СУСПІЛЬСТВА

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ковшова.pdf265.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.